در حال بارگذاری ...
شهردار موسیان:

کمک به فرهنگ از وظایف فراموش شده شهرداری هاست

شهردار موسیان دهلران گفت: شهرداری و شورای شهر موسیان برای برگزاری دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی شرهانی و کمک به این مجموعه اعلام آمادگی می نماید.

به گزارش تئاتر ایلام، دبیر و مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی شرهانی و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهلران با شهردار موسیان جهت هماهنگی اجرای تعدادی از نمایش های خیابانی جشنواره در شهر موسیان دیدار و گفت و گو کردند.

حسن ابراهیمی، شهردار موسیان در این دیدار اظهار کرد: یکی از مهم ترین نیازهای امروزه مناطق ما انجام فعالیت های فرهنگی است.

وی افزود: در کشور ما بین شهرها  استان ها فاصله های فرهنگی زیادی وجود دارد که نیاز است با برنامه های فرهنگی این فاصله ها کم شود.

شهردار موسیان با اشاره به اینکه جامعه دچار افسردگی شده است، گفت: جامعه ما نیاز شدید به نشاط اجتماعی دارد و برگزاری جشنواره هایی چون جشنواره تئاتر خیابانی شرهانی می تواند باعث ایجاد نشاط خوبی در جامعه شود و مردم را به جنب و جوش بیندازد.

وی بیان نمود: شهرداری موسیان بسیار قدردان مجموعه برگزار کننده دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی شرهانی است که می خواهند این کارناوال بزرگ فرهنگی را به شهر موسیان بیاورند.

ابراهیمی عنوان کرد: کمک به فرهنگ جزء وظایف فراموش شده شهرداری های مناطق ماست و باید برای آن ردیف بودجه قرار داده شود.

وی تصریح نمود: شهرداری و شورای شهر موسیان با تمام وجود برای برگزاری این جشنواره در حد و اندازه نام آن تلاش و کمک خواهد نمود.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران