در حال بارگذاری ...

دومین پوسترجشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی شرهانی رونمایی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از آمادگی شهرستان دهلران برای برگزاری دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی شرهانی خبر داد.

به گزارش ایلام تئاتر، صبح امروز با حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاون امور هنری و حراست اداره کل، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهلران و اعضای ستاد برگزاری جشنواره شرهانی از پوستر دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی شرهانی در محل شهدای گمنام دهلران رونمایی شد.

عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما اظهار کرد: تئاتر خیابانی دهلران زبان زد کشور است.

وی افزود: در چند سال اخیر تلاش شد تا از ظرفیت قدرت تئاتر شهرستان دهلران استفاده شود و آن را با شهادت و ایثار که جای جای دهلران با آن در دفاع مقدس عجین شده ادغام شود و موفق به برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی شرهانی در دهلران شدیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ابراز داشت: سال گذشته نخستین جشنواره شرهانی بسیار خوب برگزار شد و آن حاصل تیم دبیرخانه این جشنواره بود که بسیار تلاش کردند.

وی ادامه داد: امسال نیز برنامه ریزی خوبی شده است و دهلران آماده میزبانی از هنرمندان تئاتر کشور است.

خودآموز عنوان کرد: جشنواره تئاتر خیابانی شرهانی ظرفیت این را دارد که به جشنواره ملی تبدیل شود و تلاش می کنیم تا مسئولان کشوری برای مجوز دادن به آن متقاعد شوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران