در حال بارگذاری ...
در پیام مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران به «دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی شرهانی» مطرح شد:

تولید تئاتر، مجاهدت است

"ارمغان بهداروند" مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران «دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی شرهانی» پیام فرستاد و گفت: وقت آن است که با یادآوری توان و تلاش تئاتر در همه ی فراز و فرودهای این روزگار بپذیریم.

به گزارش ایلام تئاتر، دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی شرهانی 17 لغایت 20 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌رود.
در متن پیام "ارمغان بهداروند" مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران آمده است:
تئاتر، به سعادت و رستگاری جامعه می اندیشد. هنری که می اندیشد و می آفریند، بی هیچ ادعای معصومیتی. همین فروتنی است که صحنه ی نمایش را به جغرافیایی جهانی بدل کرده است.
هنری که با اقتباس از آداب و آرمان و ایمان مردم نفس می کشد. تولید تئاتر، مجاهدت است. مجاهدتی که به ناگزیر باید در جدال اهورا و اهریمن به ثمر بنشیند و از این رو آگاهانه، نور صحنه گاه به درستی ها و راستی ها می تابد و گاه به کژی ها و ناراستی ها!
وقت آن است که با یادآوری توان و تلاش تئاتر در همه ی فراز و فرودهای این روزگار بپذیریم که بسیاری از آرمان های ما بر صحنه ها بازآفریده شده اند و احیاء گردیده اند. تئاتر به سهم خویش و بلکه بیش از آن کوشیده است تا نمایی تمام قد از تاریخ مقدّم و موخّر باشد. نسل نوی این روزگار باید روبروی این آیینه به تماشا بایستد و بیاموزد. جشنواره ی تئاتر منطقه ای خیابانی شرهانی دهلران مولود چنین اندیشه ای است.
با دل و جان، تولدِ دوباره ی این اتفاق ارجمند را در سرزمین سربلند ایلام گرامی می دارم و سپاسگزار قدم ها و قلم هایی هستم که هنوز به اعجاز هنر ایمان دارند. غنیمت حضور نویدبخش گروه های نمایشی، هنرمندان، اساتید را ارج گذاشته و از مردم میهمان نواز ایلام قدردانی می نمایم.

 




نظرات کاربران