در حال بارگذاری ...
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام خبر داد:

سی و دومین جشنواره تئاتر استان ایلام به صورت همایشی برگزار می‌شود

به همت انجمن هنرهای نمایشی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، جشنواره تئاتر استانی ایلام با عنوان همایش «تئاتر برای مردم» برگزار می شود.

به گزارش تئاتر ایلام، عبدالحسین رحمتی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با اعلام این خبر به ایران تئاتر گفت: هدف ما از برگزاری این جشنواره ارتقاء سطح کیفی آثار نمایشی و توجه به حفظ هویت های بومی و خلق آثار فاخر است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره برخلاف سال‌های گذشته به صورت همایشی و اجرای عموم در استان برگزار می شود، بیان کرد: امسال به خاطر توجه بیشتر به گروه های نمایشی و حمایت از آثارشان، این جشنواره به صورت همایشی  یعنی اجرای عموم در سطح استان است تا هم مردم از نزدیک با آثار نمایشی هنرمندان برجسته استان آشنا شوند و هم با برقراری گیشه در محل اجرا، در راستای ارزش گذاری این هنر فاخر، فرهنگ سازی شود.

رحمتی افزود: جشنواره امسال با تاکید بر محورهای نشاط اجتماعی، فرهنگ ایثار و شهادت، سبک زندگی ایرانی اسلامی، حمایت از کالای ایرانی، توجه به محیط زیست، ترویج مفاهیم دینی و آموزه های قرآنی، فرهنگ نماز و حجاب و عفاف خواهد بود.

 معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: با انتشار فراخوان جشنواره، هنرمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند و در اواخر آبان ماه سال جاری شاهد اجرای عمومی آثار نمایشی و معرفی برگزیدگان خواهیم بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران