در حال بارگذاری ...
کفتر به شرط چاقو و امام غریب

ایلام با دو اثر خیابانی در جشنواره تئاتر رضوی کرمان

جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان از ۲۷ تا ۳۰ آبان ماه سال جاری در جنوب کرمان برگزار میشود.

به گزارش تئاتر ایلام، بعد از اعلام هیئت انتخاب متشکل از سامان خلیلیان، امیر حسین شفیعی و فاطمه رادمنش 14 اثر به صورت قطعی و مشروط برای حضور در نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان معرفی شدند.

دو نمایش «کفتر به شرط چاقو» به کارگردانی سعید خیرالهی و «امام غریب» به کارگردانی حسنا قبادی از استان ایلام، در میان آثار راه یافته به این جشنواره به چشم می خورد.

 

از دیگر نمایش هایی که به این جشنواره راه یافته اند می توان به "مزرعه آفتاب گردان" به نویسندگی مرتضی اسدی مرام و کارگردانی  بهاره سعیدی پناه از استان کرمانشاه، "ازحرم تا حرم" به نویسندگی و  کارگردانی  حیدر رضایی از تهران، "زائری با دستان بسته" به  نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی از استان لرستان، اشاره کرد.

همچنین "رهایی" به نویسندگی و  کارگردانی احمد جعفری و مارال ایزد بخش از تهران  و  "قالیچه نذری" به  نویسندگی و  کارگردانی مهسا افتحی از استان مرکزی، "دزد شریف" به   نویسندگی  و  کارگردانی سعید  بادینی از سیستان و بلوچستان و "سفر کوتاه و به یاد ماندنی" به  نویسندگی و  کارگردانی مهدی حبیبی از تهران ، (مشروط) و "پا طلا " به  نویسندگی و کارگردانی امیر رجب پور ،استان قزوین ، و  "منذور ..." به  نویسندگی و کارگردانی محمد حسین شکرگزار ، استان البرز، به مرحله نهایی راه یافتند.

نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان از 27 تا 30 آبان ماه سال جاری در جنوب کرمان برگزار میشود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران