در حال بارگذاری ...
پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به سومین جشنواره تئاتر خیابانی شرهانی

جشنواره شرهانی زیارتگاه هنرمندان تئاتر کشور

در پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به سومین جشنواره تئاتر خیابانی شرهانی آمده است: بی‌گمان خدمت در این جشنواره در هر کسوتی، ارزشمند و قابل تحسین است.

به گزارش تئاتر ایلام، در آستانه برگزاری سومین جشنواره تئاتر خیابانی شرهانی  در شهرستان دهلران، عمران خودآموز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به این جشنواره پیام داد:

استان ایلام که برای سومین سال متوالی افتخار میزبانی این رویداد ارزشمند را از آن خود کرده است، متناسب با ظرفیت‌ها و مزیت‌های نسبی در دو بخش تئاتر خیابانی و جایگاه ممتاز در دفاع مقدس، شایستگی اجرا و استمرار این جشنواره‌ی ارزشی را دارد.

این جشنواره که زیارتگاه هنرمندان تئاتر کشور است، مسئولیت هنرمندان استان به ویژه شهرستان مرزی دهلران را سخت و سنگین می‌کند و بی‌گمان خدمت در این جشنواره در هر کسوتی، ارزشمند و قابل تحسین است.

بر اساس مشی دولت تدبیر و امید مبنی بر برون‌سپاری برنامه‌ها، اجرای این جشنواره را به انجمن نمایش استان واگذار کرده‌ایم، اگرچه دبیر و تمام عوامل اجرایی نیز از هنرمندان و فعالان فرهنگی هنری شهرستان دهلران انتخاب شده‌اند و هیچ محدودیتی برای مشارکت در این جشنواره وجود نداشته و ندارد.

 استقبال گروهای نمایشی، نشانه اعتبار و اهمیت این جشنواره است و مردم ایثارگر و هنردوست دهلران، میزبان شایسته این جشنواره در آستانه روز "شهید" خواهند بود.

 امید است در جشنواره شرهانی، پیام اصیل و اساسی شهیدان که ایثار و گذشتن از امیال شخصی بود، با زبان زیبای هنر بازگو شود و همه ما، به ویژه هنرمندان عزیز، در انتقال این مفاهیم ارزشی پیشتاز باشیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران