در حال بارگذاری ...

ادای احترام داوران و بازیگران جشنواره شرهانی دهلران به 5 شهید گمنام این شهر

هنرمندان و داوران نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی شرهانی دهلران در اولین اقدام خود به مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمودند.

به گزارش تئاتر ایلام؛ نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی شرهانی دهلران صبح امروز رسماً با حضور داوران مطرح تئاتر کشور کار خود را آغاز نمود.

هنرمندان تئاتر هفت استان کشور به همراه داوران کوروش زارعی، سامان خلیلیان و حیدر رضای در اولین اقدام با حضور در یادمان شهدای گمنام این شهرستان با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند و مقام شامخ شهیدان ادای احترام گفتند.

کوروش زارعی- رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور- در این مراسم معنوی اظهار داشت: مردمان باصفای این دیار با فرهنگ ایثار و شهادت هم نشین شده اند و سال ها جنگ را تجربه کرده اند.

وی افزود: با تلاش بچه های هنرمندان دهلران این رویداد بزرگ فرهنگی در این شهرستان در حال برگزاری است که جای تقدیر و تشکر از این عزیزان دارد.

سامان خلیلیان- مدیر کانون تئاتر خیابانی ایران- نیز در جمع هنرمندان بیان نمود: امروز شهدا برگ های زرین و ماندگار تاریخ این مرز و بوم هستند و در هر کشوری شهدا و بزرگان آن ها قابل احترام برای مردمان آن دیار هستند.

وی افزود: در کشور ما شهدای گران قدر مایه ی عزت و سربلندی اند و نباید در زندگی به فراموشی سپرده شوند.

 




نظرات کاربران