در حال بارگذاری ...

اعضای دبیرخانه جشنواره شهرانی در جلسه شورای اداری حاضر شدند

اعضای دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی شرهانی دهلران در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور یافتند.

به گزارش تئاتر ایلام؛ اعضای دبیرخانه نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی شرهانی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دهلران حضور پیدا کردند.

سعید خیراللهی دبیر جشنواره تئاتر شرهانی، در این نشست گزارشی از نحوه اجرای این جشنواره را ارائه کرد و گفت: 49 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از بین آن ها 12 اثر برای شرکت در بخش مسابقه انتخاب شد.

وی افزود: هفت استان کردستان، همدان، لرستان، خوزستان، کرمانشاه، اصفهان و ایلام میزبان شهرستان دهلران بودند.

دبیر جشنواره تئاتر شرهانی بیان نمود: از آثار راه یافته به بخش مسابقه، 5 اثر جواز حضور به جشنواره های ماه، مریوان و لاله های سرخ را گرفتند.

رحمان جابری- قائم مقام دبیر نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی شرهانی- نیز در این نشست اظهار کرد: با همراهی و همدلی مسئولین و هنرمندان تئاتر، بزرگترین رویداد فرهنگی غرب کشور در دهلران برگزار شد و بار دیگر رشادت ها و از جان گذشتگی ملت بزرگ ایران در 8 سال جنگ تحمیلی از زبان تئاتر بازگو شد.

وی افزود: استقبال بی نظیر مردم گواه زیبا برگزار شدن این جشنواره را می دهد که امید است با تلاش عزیزانمان در مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد این جشنواره تداوم داشته باشد و برگ سبزی باشد برای تجلیل حماسه آفرینی مردم دهلران و استان ایلام در دوران دفاع مقدس.

 




نظرات کاربران