در حال بارگذاری ...

«استخوان درد» در ایلام روی صحنه رفت

نمایش «استخوان درد» برای اجرای عمومی در شهرستان ایلام مجوز گرفت.

به گزارش ایلام تئاتر؛ نمایش صحنه ای «استخوان درد» به کارگردانی افسانه محمدی کاری از گروه هاوار در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری ایلام برای عموم به اجرا در می آید.

این نمایش به نویسندگی علی شکری می باشد و قصه زندگی دختری است که سالها پیش او را به بهزیستی سپرده اند و حالا در قالب یک خبرنگار در بین زنان خیابانی و معتاد دنبال نشانه ای از مادرش می گردد.

بهاره محکی، پریسا یارمحمدیان، کوثر محمدی، سارا علیمحمدی، نازنین عبدی، فاطمه شفیعی، کوثر محمودی، نیلا قبادی، فاطمه اسداللهی بازیگرانی هستند که در این نمایش نقش آفرینی می نمایند.

طراح صحنه علی شکری، طراح لباس افسانه محمدی، طراح نور جلال هواسی فر و انتخاب موسیقی و ترکیب صداهای نمایش محمد امین بازوند تلاش می کنند تا به عنوان عوامل اجرایی نمایش "استخوان درد" این نمایش را بی نقص بر روی صحنه ببرند.

اجرای این نمایش از 10 شهریور آغاز شده است و تا 17 شهریور ماه سال جاری هر روز ساعت 19 عصر در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری ایلام به روی صحنه می رود.

مجوز اجرای عموم نمایش صحنه ای "میراتی" توسط شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش و صدور پروانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام صادر شده است. 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران