در حال بارگذاری ...
کاری از حسنا قبادی در بخش خیابانی جشنواره فجر حضور دارد.

یکی از آثار خیابانی استان ایلام در جشنواره فجر اجرا شد

اخطار به مشترک پرمصرف به کارگردانی حسنا قبادی به عنوان یکی از دو نماینده استان ایلام در بخش خیابانی فجر اجرا شد.

به گزارش تئاتر ایلام، روز جمعه ۲۶ بهمن در بخش خیابانی جشنواره بین المللی تئاتر فجر ۶ نمایش خیابانی اجرا شد. در این روز «اخطار به مشترک پرمصرف» کار حسنا قبادی و یکی از نمایندگان استان ایلام در این جشنواره و در بخش خیابانی، در محوطه‌ مجموعه‌ تئاتر شهر اجرا شد.

«کالبدشکافی یک اتفاق» کار مهدی حبیبی، ، «دایره، مربع، مستطیل» کار افشین خدری و «نامیرا» کار امیرحسین شفیعی نیز از دیگر نمایش های اجرا شده در این روز و در محوطه تئاتر شهر بود.

«اخطار به مشترک پرمصرف» و «دایره، مربع، مستطیل» صبح این روز در متروی میدان ولیعصر (عج) نیز میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خیابانی بود.

گفتنی است دو اثر خیابانی و یک اثر صحنه ای، سهم ایلام در جشنواره بین المللی تئاتر فجر است، دو اثر نمایش های «ملکوت» به کارگردانی سعید خیرالهی و «اخطار به مشترک پرمصرف» به کارگردانی حسنا قبادی از ایلام در این جشنواره حضور دارند.

همچنین نمایش صحنه ای «رسم عاشقی آب ها» به کارگردانی محمد اسماعیل بیگی و بر اساس نمایشنامه ای از مازیار رفعتی، به عنوان تنها نماینده استان ایلام در بخش صحنه ای سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، عصر پنجشنبه 25 بهمن ماه در تماشاخانه سنگلج تهران به روی صحنه رفت.

سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر از ۲۲ بهمن تا چهارم اسفند به دبیری نادر برهانی‌مرند در جریان است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران