در حال بارگذاری ...
در گلزار شهدای گمنام شهر دهلران

سومین جشنواره ملی «تئاتر خیابانی شرهانی» افتتاح می‌شود

با اجرای نمایش خیابانی «هیچ کس» به نویسندگی و کارگردانی بهنام کاوه، سومین جشنواره ملی «تئاتر خیابانی شرهانی» سه‌شنبه چهارده اسفند ماه نود وهفت افتتاح خواهد شد.

به گزارش تئاتر ایلام، سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی، امشب در گلزار شهدای گمنام شهر دهلران و با اجرای نمایش خیابانی «هیچ کس» به نویسندگی و کارگردانی بهنام کاوه از آبادان، افتتاح می شود.

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان ایلام در خصوص برگزاری این جشنواره ملی، اظهار کرد: جشنواره به صورت رقابتی و با موضوع ایثار و شهادت برگزار می شود و در بخش های کارگردانی، طرح و ایده، بازیگری زن و بازیگری مرد، بنا بر صلاح دید هیئت داوران از نفرات اول تا سوم با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیر به عمل می آید.

خیرالهی درباره آثار برگزیده سومین جشنواره ملی تئاتر شرهانی پس از داوری، تبیین کرد: بر اساس موافقت اداره کل هنرهای نمایشی یک اثر برگزیده جشنواره به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاترفجر و همچنین یک اثر به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی خواهد شد و همچنین باتوجه با رایزنی های این دبیرخانه چند اثر به جشنواره های مختلف(سوره ماه، شهروند لاهیجان، ایثار...) معرفی خواهند شد که اطلاعات رسمی آن متعاقبا اعلام می شود.

وی تاکید کرد: محمودرضا رحیمی، فاتح بادپروا و شهرام نوشیر، سه چهره برجسته تئاتر کشور به داوری آثار این دوره از جشنواره می پردازند.

سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی از سیزدهم تا شانزدهم اسفندماه در شهرستان دهلران برگزار می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران