در حال بارگذاری ...
با موضوع مصرف بهینه برق

جشنواره استانی «رووژنا» به ایستگاه آخر رسید

مراسم اختتامیه اولین جشنواره استانی "رووژنا" با موضوع مصرف بهینه برق به صورت برخط برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از ایلام محمد محمدیان شمالی _دبیر اجرایی اولین جشنواره استانی «رووژنا» که با موضوع مصرف بهینه برق برگزار شد، در اختتامیه جشنواره اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره افزایش سطح مشارکت کودکان در رابطه با بهینه‌سازی مصرف برق بوده است علاوه بر آن، کودکان آموزش دیده و فرهنگ صحیح مصرف در آنها به عنوان آینده سازان جامعه نهادینه می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید آثار نمایشی در قالب کلیپ یک دقیقه‌ای به صورت استند آپ کمدی، آیتم‌های نمایشی، آموزشی و نمایش عروسکی بوده است، افزود: ۴۰ اثر براساس ضوابط مشخص به دبیرخانه جشنواره استانی رووژنا ارسال شد که پس از بازبینی اولیه ۱۹ اثر به مرحله امتیازدهی راه یافت و در نهایت ۷ اثر حائز رتبه اول تا سوم و شایسته تقدیر شدند.

محمدیان شمالی از استقبال خانواده صنعت برق از جشنواره خبر داد و گفت: با وجود اینکه ارسال اثر خانواده‌های صنعت برق در فراخوان جشنواره نبود ولی ۸ اثر توسط دبیرخانه دریافت شد که از این تعداد کلیپ، ۲ اثر رتبه‌های برتر را از نظر داوران کسب کردند. اولویت‌های جشنواره را ضرورت صیانت از منابع ملی به ویژه مدیریت مصرف برق؛ تاثیر شگرف برق در زندگی بشر؛ مصرف بهینه برق و آموزش به فرزندان و کودکان؛ ضرورت پایداری انرژی برق در ایام پاندمی ویروس کرونا؛ کودک، آینده و لزوم تداوم انرژی برق و همچنین نقش کودک به عنوان همیار انرژی (برق) در مصرف بهینه برق در خانه و جامعه برشمرد.

دبیر اجرایی اولین جشنواره استانی «رووژنا» با موضوع مصرف بهینه برق در اختتامیه جشنواره اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره افزایش سطح مشارکت کودکان در رابطه با بهینه‌سازی مصرف برق بوده است علاوه بر آن، کودکان آموزش دیده و فرهنگ صحیح مصرف در آنها به عنوان آینده سازان جامعه نهادینه می‌شود.

محمدیان شمالی با بیان اینکه تولید آثار نمایشی در قالب کلیپ یک دقیقه‌ای به صورت استند آپ کمدی، آیتم‌های نمایشی، آموزشی و نمایش عروسکی بوده است، افزود: ۴۰ اثر براساس ضوابط مشخص به دبیرخانه جشنواره استانی رووژنا ارسال شد که پس از بازبینی اولیه ۱۹ اثر به مرحله امتیازدهی راه یافت و در نهایت ۷ اثر حائز رتبه اول تا سوم و شایسته تقدیر شدند.

وی از استقبال خانواده صنعت برق از جشنواره خبر داد و گفت: با وجود اینکه ارسال اثر خانواده‌های صنعت برق در فراخوان جشنواره نبود ولی ۸ اثر توسط دبیرخانه دریافت شد که از این تعداد کلیپ، ۲ اثر رتبه‌های برتر را از نظر داوران کسب کردند.

محمد محمدیان‌شمالی اولویت‌های جشنواره را ضرورت صیانت از منابع ملی به ویژه مدیریت مصرف برق؛ تاثیر شگرف برق در زندگی بشر؛ مصرف بهینه برق و آموزش به فرزندان و کودکان؛ ضرورت پایداری انرژی برق در ایام پاندمی ویروس کرونا؛ کودک، آینده و لزوم تداوم انرژی برق و همچنین نقش کودک به عنوان همیار انرژی (برق) در مصرف بهینه برق در خانه و جامعه برشمرد.

وی در اختتامیه جشنواره اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره افزایش سطح مشارکت کودکان در رابطه با بهینه‌سازی مصرف برق بوده است علاوه بر آن، کودکان آموزش دیده و فرهنگ صحیح مصرف در آنها به عنوان آینده سازان جامعه نهادینه می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید آثار نمایشی در قالب کلیپ یک دقیقه‌ای به صورت استند آپ کمدی، آیتم‌های نمایشی، آموزشی و نمایش عروسکی بوده است، افزود: ۴۰ اثر براساس ضوابط مشخص به دبیرخانه جشنواره استانی رووژنا ارسال شد که پس از بازبینی اولیه ۱۹ اثر به مرحله امتیازدهی راه یافت و در نهایت ۷ اثر حائز رتبه اول تا سوم و شایسته تقدیر شدند.

محمدیان شمالی از استقبال خانواده صنعت برق از جشنواره خبر داد و گفت: با وجود اینکه ارسال اثر خانواده‌های صنعت برق در فراخوان جشنواره نبود ولی ۸ اثر توسط دبیرخانه دریافت شد که از این تعداد کلیپ، ۲ اثر رتبه‌های برتر را از نظر داوران کسب کردند.

محمدیان‌شمالی اولویت‌های جشنواره را ضرورت صیانت از منابع ملی به ویژه مدیریت مصرف برق؛ تاثیر شگرف برق در زندگی بشر؛ مصرف بهینه برق و آموزش به فرزندان و کودکان؛ ضرورت پایداری انرژی برق در ایام پاندمی ویروس کرونا؛ کودک، آینده و لزوم تداوم انرژی برق و همچنین نقش کودک به عنوان همیار انرژی (برق) در مصرف بهینه برق در خانه و جامعه برشمرد.




نظرات کاربران