در حال بارگذاری ...
در اختتامیه منتشر شد

بیانیه‌ هیئت داوران نخستین جشنواره استانی نمایش‌های کوتاه "رووژنا"

بیانیه‌ی هیئت داوران در اختتامیه اولین جشنواره استانی نمایش‌های کوتاه "رووژنا "با موضوع مصرف بهینه‌ی برق به شرح زیر قرائت شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از ایلام رشد تکنولوژی و سیر تحولات بر مبنای فناوریهای نوین، نقش حیاتی برق را در ایجاد و بهره‌گیری از دستاوردهای مدرن بیش از پیش نمایان می‌سازد و تاثیر شگرف این انرژی ارزشمند در حوزه‌های مختلف زندگی امروز بشر بر کسی پوشیده نیست. از این رو با توجه به محدود بودن منابع انرژی، فرهنگسازی مناسب و اصلاح الگوی مصرف جامعه، ضرورتی بدیهی بشمار می رود. 

در این راستا تلاشگران صنعت برق ایران اسلامی همواره کوشیده اند تا در سایه الطاف الهی و با بکارگیری تمامی امکانات موجود به این مهم اهتمام ورزند. بی تردید پیمودن این مسیر پر فراز و نشیب که همتی به بلندای ایمان بر مدار عشق به میهن می طلبد، بدون دغدغه مندی مشفقانه و همراهی بی شائبه اصحاب اندیشه و هنر که در بسترسازی این هدف یاریگرانی کارآمد و همیشگی بوده اند میسر نمی گردید.از دستاوردهای شایان توجه و موثر این تعامل پایدار، برگزاری رویدادهای فرهنگی،هنری،ورزشی و ... با بهره گیری از پتانسیل مخاطبین به منظور افزایش سطح اثرگذاری پیامهای آموزشی بوده است.
نخستین جشنواره فرهنگی هنری رووژنا برپایه چنین رویکرد هوشمندانه ای به همت شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در مهرماه سال جاری با هدف ایجاد توجه و علاقه مندی کودکان و نوجوانان بعنوان آینده سازان کشور به موضوع بهینه سازی مصرف انرژی برق برگزار گردید.و مایه مباهات است که در همین گام نخست استقبال چشمگیر فرزندان این دیار سربلند و مشارکت و حضورشان در این رقابت پر شور به ارتقاء سطح دانش و آگاهی و تبلور ایده های خلاقانه ای در مسیر فرهنگسازی منتج شد.

امید است تداوم این جشنواره بستری مناسب برای شناخت و شکوفایی استعدادهای نوظهور و اعتلای فرهنگ بهینه سازی مصرف جامعه را فراهم سازد.

منتخبین اولین جشنواره فرهنگی و هنری به شرح زیر اعلام شد: 
آیلین بختی   از ایلام
پارمیس احمدی  از  ایلام
نرگس عباسی  از ایلام
امیرمحمد فیض‌اللهی‌پور  از   ایلام

منتخبین اولین جشنواره فرهنگی و هنری 
آیلین بختی   ایلام
پارمیس احمدی   ایلام
نرگس عباسی ایلام
امیرمحمد فیض اللهی‌پور   ایلام

بخش مهمان از  سایر استان‌ها
محمدپارسا باقری   یزد
مهدی یارمیرزایی آذربایجان شرقی




نظرات کاربران