در حال بارگذاری ...

اجرای طرح نمایشی«من انقلابی ام» در ایلام

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان ایلام از اجرای طرح نمایشی"من انقلابی ام" در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان ایلام خبر داد.

به گزارش تئاتر ایلام، یکی از شاخه های هنری که بسیار در بحث ترویج فرهنگ تأثیر گذار است هنر نمایشی می باشد.

هنرمندان عرصه نمایش استان ایلام این روزها با موضوع های ایثار و شهادت در حال اجرای تئاتر خیابانی برای عموم مردم استان ایلام و میهمانان نوروزی هستند.

بر اساس این گزارش؛ سعید خیراللهی- رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان ایلام- در گفت و گو با خبرنگار ما در این خصوص اظهار کرد: با توجه به اهمیت یادمان هایی که در استان ایلام وجود دارد و نیاز است که فرهنگ ایثار و شهادت در این استان بیش از پیش ترویج داده شود.

وی افزود: انجمن هنرهای نمایشی استان با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از اول فروردین تا ۱۲ همین ماه اقدام به اجرای نمایش خیابانی "من انقلابی ام" با موضوع ایثار، شهادت و مدافعین حرم در یادمان ها، گلزار شهدا و اماکن عمومی نموده است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان ایلام بیان نمود: در این طرح ۶ اثر نمایشی از شهرستان های ایلام، آبدانان، ایوان و دهلران برای عموم مردم به نمایش گذاشته می شود.

وی به نام اثرهای نمایشی اشاره نمود و عنوان کرد: عتیقه به کارگردانی حسنا قبادی، همچو حر ریاحی به کارگردانی مصطفی کولیوندی، او می آید به کارگردانی مالک آبسالان، دوست شهید داری به کارگردانی صیدفاضل خانی، پوتین و پلاک به کارگردانی سید تیمور حیدری و حراجی به کارگردانی سعید خیراللهی، شش اثری هستند که در این ایام به نمایش در می آیند.

خیراللهی تصریح نمود: در مجموع این ۱۲ روز ۵۰ اجرا از طریق طرح "من انقلابی ام" اجرا می شود.

وی عنوان کرد: این طرح یک رویکرد جدید بین انجمن هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که می تواند در ترویج فرهنگ اسلامی نقش بسزایی داشته باشد.

 

 

 

 

 


 




نظرات کاربران