در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه اعلام شد

هیئت داوران جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی

محمودرضا رحیمی، حمیدرضا نعیمی و مصطفی کولیوندی به عنوان هیئت داوران پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از ایلام،جشنواره ملی تئاتر شرهانی با حضور گروه‌های نمایشی بیستم اسفندماه در دهلران آغاز به کار خواهد کرد‌.
محمودرضا رحیمی،حمیدرضا نعیمی و مصطفی کولیوندی،۱۰ اثر خیابانی را در روزهای بیستم و بیست و یکم اسفند ماه ۱۴۰۰ داوری خواهند کرد.
این ۱۰ اثر از میان ۵۰ اثر ارسالی به جشنواره توسط هیئت بازبینی انتخاب شده‌اند.
حمیدرضا نعیمی دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده هنر و معماری است. همچنین وی در سال ۱٤٠٠ موفق به دریافت نشان درجه یک هنری(معادل دکتری)شد. از مهم‌ترین آثار حمیدرضا نعیمی در زمینه‌ی کارگردانی می‌توان به نمایش‌های «روزنه»،«وعده‌گاه نهنگ‌ها»،«زمانی برای زندگی»،«دختری با شنل ارغوانی»،«داستان‌‌های کارور»،«فاوست»،«خیال»،«درخشش در ساعت مقرر»،«سقراط»،«ترور»،"شرق دور... شرق نزدیک«،»شوایک«،»ریچارد" و... اشاره کرد.
محمودرضا رحیمی بازیگر،کارگردان،مدرس و مولف در حوزه‌های تئاتر،سینما و تلویزیون است. او دارای کارشناسی ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس و دارای نشان درجه یک هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
مصطفی کولیوندی؛ فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشکده صدا و سیما و از بازیگران و کارگردان‌های موفق در تئاتر خیابانی کشور به حساب می‌آید که تاکنون جوایز مختلف و مهمی را از جمله جشنواره بین المللی تئاتر فجر در کارنامه هنری خود دارد.
پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی به دبیری لطیف صادقی از بیستم تا بیست و دوم اسفندماه ۱۴۰۰ به میزبانی شهرستان دهلران برگزار می‌شود




نظرات کاربران