در حال بارگذاری ...
از 27 تا 29 آبان ماه

آغاز بکار سی و سومین جشنواره تئاتر استان ایلام

دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر ایلام گفت: ۶ گروه نمایشی راه‌یافته به مرحله پایانی سی و سومین جشنواره تئاتر استان ایلام، امروز و فردا، ۲۷ و ۲۸ آبان ماه اجراهای خود را در قالب جشنواره تئاتر استانی روی صحنه می برند.

مهران جنگلی در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر ایلام گفت: اجراهای عمومی سی و سومین جشنواره تئاتر استان ایلام از امروز بیست و هفتم تا بیست و نهم آبان ماه سال جاری در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی و تماشاخانه استاد باسره برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه اجراهای جشنواره تئاتر استان ایلام در سه نوبت 15 ، 17 و 19  عصر برگزار می‌شود، تصریح کرد: امروز دوشنبه 27 آبان ساعت 15 عصر تئاتر «ماهی‌ها هم می‌خوابند» با کارگردانی طیبه صیدمحمدی، ساعت 17 نمایش «کوچه برلن» به کارگردانی مهرداد علیزاده و ساعت 19 عصر نمایش «بهای یک راز پُر از شرم» به کارگردانی علی‌اصغر پورقهرمان به روی صحنه می‌رود.

 جنگلی یادآور شد: در روز سه‌شنبه 28 آبان نیز در ساعت 15 عصر نمایش «ماتیک، مانیک» به کارگردانی محمد محمدیان شمالی ،ساعت 17 عصر نمایش «استرالیا» به کارگردانی افسانه محمدی و حسنا قبادی و در ساعت 19 نمایش «ترانه‌ای برا تو» به کارگردانی مالک آبسالان به روی صحنه می‌رود.

دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر ایلام بابیان اینکه آثار راه‌یافته به سی و سومین جشنواره تئاتر ایلام از میان 9 اثر ارسالی انتخاب‌شده است، یادآور شد: آثار برگزیده توسط هیئت انتخاب متشکل از مهران جنگلی، نور مراد رضایی و مرجان قاسمی پس از بازبینی آثار و بدون اولویت به دبیرخانه جشنواره معرفی‌شده‌اند.

 وی خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان ایلام روز چهارشنبه مورخ 29 آبان ماه سال جاری در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی با تجلیل از برگزیدگان این جشنواره و معرفی نمایش برتر برگزار می‌شود.

 جنگلی بابیان اینکه در مرحله پایانی این جشنواره 3 داور برجسته کشوری و استانی، نمایش‌های راه‌یافته را پس از اجرا داوری خواهند کرد و گفت: نمایش برتر این جشنواره بر اساس رای هیئت‌داوران به جشنواره ملی تئاتر فجر راه خواهد یافت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران