در حال بارگذاری ...

فراخوان هشتمین جشنواره منطقه ای اتودهای نمایشی ازنا منتشرشد

دبیرخانه هشتمین جشنواره منطقه ای اتودهای نمایشی ازنا فراخوان این جشنواره را منتشرکرد.

به گزارش تئاتر ایلام، بر اساس این فراخوان، هنرمندان عرصه نمایش استان‌های همدان، ایلام، کرمانشاه، مرکزی و لرستان می‌توانند طرح خود را جهت بررسی به دبیرخانه هشتمین جشنواره منطقه ای اتودهای نمایشی ازنا ارسال کنند.

شرایط حضور در هشتمین جشنواره منطقه ای اتودهای نمایشی ازنا:

  1. تکمیل و ارسال فرم شرکت در جشنواره.
  2. حداکثر طرح ها یک صفحه A4باشد.
  3. طراح می‌بایست به تعداد کاراکترهای موجود در طرح خود به تفکیک مرد و زن به دبیر خانه جشنواره بازیگر معرفی نمایند.
  4. تعداد بازیگران هر طرح الزاماً باید ۲ نفر باشد.
  5. طرح ها باید در قالب فایل word و از طریق ایمیل jashnvareh8_etude_azna@yahoo.com به دبیرخانه جشنواره ارسال شوند.

شیوه برگزاری:

پس از مرحله بازخوانی و راه یابی طرح های برگزیده به جشنواره هر طراح می بایست به تعداد بازیگران موجود در طرح خود به تفکیک مرد و زن به دبیر خانه جشنواره  بازیگر معرفی نماید.

 

در روز برگزاری جشنواره به صورت  قرعه کشی طرحی انتخاب شده و به تعداد بازیگران موجود در طرح به صورت قرعه کشی، بازیگر انتخاب می شود؛ سپس به بازیگران انتخاب شده ۱۵ دقیقه برای هماهنگی زمان داده خواهد شد و بعد از اتمام، بازیگران می بایست بر روی صحنه حاضر شده و طرح مورد نظر را به صورت بداهه اجرا نمایند.

حضور بازیگران با لباس مناسب تمرین تئاتر در روز جشنواره الزامی است، حداکثر زمان برای اجرا ۱۰ الی ۱۵ دقیقه می باشد و استفاده از امکاناتی نظیر (دکور، موسیقی، گریم و نور) خلاف مقررات هشتمین جشنواره منطقه ای اتودهای نمایشی ازنا است.

موضوعات:

طرح هایی که با موضوع توجه به معضلات فرهنگ شهروندی و اجتماعی ارائه می‌شود در اولویت قرار دارند.

گاه شماره جشنواره:

تاریخ ارسال طرح‌ها تا ۹۸/۹/۳۰ امکان پذیر است و نتایج بازخوانی ۹۸/۱۰/۵ اعلام خواهد شد تا در روز ۹۸/۱۰/۱۲ در رقابتی هنرمندانه، میزبان اجرای هنرمندان تئاتر استان‌های شرکت کننده باشیم.

جوایز:

در بخش های نویسندگی و بازیگری(مرد و زن) از نفرات برتر با لوح سپاس و تندیس جشنواره به همراه جوایز نقدی تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

آدرس دبیرخانه: استان لرستان، شهرستان ازنا، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ازنا، تلفن هماهنگی: ٠٩١٦٦٦٦٤٧٩٧

 




نظرات کاربران