در حال بارگذاری ...

درخشش «عزت تی ان تی» در سومین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و عروسکی ایثار گیلان

آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی ایثار، پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت با حضور هنرمندان کشوری و استانی، جمعی از مسئولان، خانواده‌های معزز شهدای امنیت و کودکان و نوجوانان هنرمند برگزیده در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از ایلام، معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد ایلامی ایلام گفت: هنرمندان ایلامی در بخش تئاتر خیابانی در چند بخش از جشنواره ملی تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی ایثار موفق به دریافت تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی شدند.  

وی افزود: در بخش موسیقی این جسنواره  تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به علی خاتمی، برای نمایش «عزت تی ان تی» از استان ایلام تعلق گرفت و در بخش طراحی فضا نیز دیپلم افتخار و جایزه نقدی به محمد نیازی برای نمایش «عزت تی ان تی» از استان ایلام اهدا شد. 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بیان کرد: در بخش بازیگری زن نیر تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به زهرا چراغی، بازیگر نمایش «عزت تی ان تی» از ایلام اهدا شد و  تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی طراحی ایده و کارگردانی نیز به حسنا قبادی، برای نمایش «عزت تی ان تی» از ایلام تعلق گرفت.

گفتنی است سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار، از ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت، با حضور ۱۵ گروه منتخب از استان‌های کرمانشاه، گیلان، ایلام، مرکزی، همدان، بوشهر و تهران در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و عروسکی در شهر‌های رشت، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، رودسر، لنگرود، فومن و صومعه سرا برگزار شد




نظرات کاربران