در حال بارگذاری ...

نمایش «رقصیدنی سرخ» در ایلام روی صحنه رفت

نمایش رقصیدن سرخ در آستانه اربعین حسینی و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، اثر هنری گروهی از هنرمندان ایلام در مجتمع فرهنگی،هنری ارشاد اسلامی ایلام به روی صحنه رفت.

 

کارگردان این‌ نمایش در گفت و گو با خبرنگار ایران تئاتر از ایلام گفت: این نمایش با مضمون واقعه عاشورا، حوادث بعد از عاشورا برای بازماندگان، حول محور شخصیت خولی و همسرانش و ورود سر مبارک امام حسین(ع) به خانه خولی است.

به گفته علی شکری، هنرمندانی چون الناز قربانی، یوسف بابایی و تارا قرائتی بازیگران این اثر هنری هستند که به ایفای نقش می پردازند.

وی سایر عوامل اجرایی این‌ نمایش را علی داراب زاد، ناصر گل نظری، اهورا خسروی، قاسم ساجدی، رضا علی بیگی، ایلیا شکری، علی افسری، تابان نقدی، مسعود شیخ محمدی علی حاجی زاده، فاطمه اعطای، لعیا احمدی و فرشید اکبری عنوان کرد.

به گفته وی، این نمایش‌ با مشارکت ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی در پلاتو استاد باسره و با اخد مجوز از شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش استان به روی صحنه رفته است.

کارگردان رقصیدن سرخ، مدت زمان اجرای این‌ نمایش را تا ۱۰شهریورماه جاری در دو سانس ساعت ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ و با هدف تشریح قیام اباعبدالله(ع) عنوان کرد.




نظرات کاربران