در حال بارگذاری ...

هیئت داوران جشنواره تئاتر استان ایلام معرفی شدند

اصغر همت، افسر اسدی و مصطفی کولیوندی، داوران جشنواره تئاتر استان ایلام ۱۴۰۲ شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در ایلام،  اصغر همت، افسر اسدی و مصطفی کولیوندی، به عنوان هیئت داوران جشنواره تئاتراستان ایلام ۱۴۰۲ انتخاب شدند.

اصغر همت، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد ۲۷ آذر ۱۳۳۱ در شیراز است. او در سال ۱۳۵۹ در رشته تئاتر از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد و فعالیتش را در تئاتر شروع کرده است، وی در بسیاری از مجموعه‌های داخلی ایفای نقش داشته است که مجموعه هزار داستان و حضرت علی آثار فاخری است که با بازی همت در تلویزیون ایران به یادگار مانده است. او در حال بازی در مجموعه سلمان فارسی است و دیگر اثری فاخر را در رزومه خود ثبت خواهد کرد.
افسر اسدی، متولد ۱۳۳۶ در شهر میانه، بازیگر سینما و تئاتر است. او دیپلم ادبی داشته و فارغ التحصیل  رشته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۵ می‌باشد،با تئاتر شروع کرد و اثار بسیاری را از خود به‌جای گذاشته است. از جمله سوابق درخشان اسدی، برنده بهترین بازیگر نقش دوم زن از هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر(۱۳۶۸) بخاطر فیلم «عبور از غبار» ساخته پوران درخشنده، نامزد بهترین بازیگر نقش دوم زن از سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر(۱۳۷۳)برای فیلم روسری آبی ساخته رخشان بنی اعتماد است.

مصطفی کولیوندی؛ فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشکده صدا و سیما و از بازیگران و کارگردان‌های موفق در تئاتر خیابانی کشور به حساب می‌آید که تاکنون جوایز مختلف و مهمی را از جمله جشنواره بین المللی تئاتر فجر در کارنامه هنری خود دارد. وی اخیرا در سریال سوران نقش آفرینی کرد و اثر فاخر و به یادماندنی را در رزومه خود ثبت کرد.

 جشنواره تئاتر استان ایلام ۱۴۰۲  در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی از هفدهم تا بیستم آبان، به دبیری اجرایی میلاد محمدیان شمالی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران