در حال بارگذاری ...

پایان اجراهای جشنواره تئاتر استانی ایلام

سی‌وششمین جشنواره استانی تئاتر ایلام، بعد از پایان اجرای نمایش‌های منتخب در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، صبح شنبه ۲۰ آبان به ایستگاه اختتامیه خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در ایلام، جشنواره تئاتر این استان به دبیری میلاد محمدیان شمالی، روز پایانی اجراهای خود را پشت سرگذاشت.

در روز دوم این جشنواره (جمعه 19 آبان)، سه نمایش صحنه‌ای «قند خون» به کارگردانی زهرا علی‌محمدی، «سنور» از احمد غلامی و «رقص بلوط‌ها در باد، برف و آتش» به کارگردانی علی‌اصغر پورقهرمان در تماشاخانه استاد باسره به صحنه رفتند.

در بخش خیابانی نیز سه نمایش «نترس آبها مهربانند» به کارگردانی مالک آبسالان، «حراجی بزرگ» از سجاد مهدیان و «اون روز توی کاتال» به کارگردانی محمدرسول محمدیان در مجتمع ارشاد ایلام اجرا شدند.

در روز دوم علاوه بر اجرای آثار، کارگاه آموزشی فن بیان و بازیگری نیز برای علاقه‌مندان برگزار شد.

اختتامیه سی‌وششمین جشنواره استانی تئاتر ایلام، با حضور هنرمندان، مسئولان کشوری و استانی، و هیئت داوران متشکل از اصغر همت، افسر اسدی و مصطفی کولیوندی، روز شنبه ۲۰ آبان ساعت ۱۰ صبح در سالن سینما فرهنگ ایلام برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

گفت و گو باکارگردان حاضر در جشنواره تئاتر ایلام:

عبداله عظیم پور: تولید نمایش کمدی در نشاط جامعه نقش مهمی دارد
گفت و گو باکارگردان حاضر در جشنواره تئاتر ایلام:

عبداله عظیم پور: تولید نمایش کمدی در نشاط جامعه نقش مهمی دارد

عبداله عظیم پور کارگردان نمایش «کنت دراکولا» می‌گوید: تولید نمایش با چاشنی طنز و کُمدی ، در روحیه و ایجاد نشاط در جامعه نقش مهم و تاثیرگذاری دارد

|

نظرات کاربران