در حال بارگذاری ...
با معرفی برگزیدگان

آیین اختتامیه جشنواره خیابانی شرهانی برگزار شد

در اختتامیه نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی شرهانی دهلران از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایلام تئاتر؛ آیین اختتامیه ی نخستین جشنواره ملی منطقه ای تئاتر شرهانی دهلران پس از 2 روز اجرای 12 گروه نمایشی از هفت استان کشور ظهر امروز با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار ایلام، معاونت فرهنگی هنری مدیر کل ارشاد اسلامی استان ایلام، فرماندار دهلران، جمعی از مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم در سالن آمفی اداره ارشاد دهلران برگزار شد.

 

مراسم اختتامیه جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی شرهانی امروز ساعت 15 عصر آغاز شد و نفرات برتر به شرح ذیل معرفی شدند.

 

در بخش موسیقی اثر عبدالرضا غلامی برای نمایش گمشدگان از استان کرمانشاه شایسته تقدیر شناخته شد و اثر حسام شریعت مدار برای نمایش ساه وردار از استان لرستان از سوی هیئت داوران بعنوان ار برتر بخش موسیقی انتخاب شد.

 

در بخش طراحی لباس و طراحی بروشور هیئت داوران پس از بررسی آثار در این دو بخش هیچ انتخابی نداشتند.

 

در بخش طراحی فضا از علی چناری برای نمایش گمشدگان از استان کرمانشاه تقدیر و حیدر ابراهیم خانی برای نمایش سیاه وردار از استان لرستان بعنوان طراحی برتر فضا انتخاب شد.

 

*بازیگری زن

دیپلم افتخار بازیگری اول زن به طور مشترک به سمیه مهری در نمایش گمشدگان از استان کرمانشاه وی مهتاب زند برای نمایش سیاه وردار از استان لرستان و همچنین رتبه دوم بازیگری زن به دلارام ترکی در نمایش آرایشگاه صلواتی از اصفهان، رتبه سوم مریم طرفی برای نمایش کوچه از استان خوزستان و حسنا قبادی برای نمایش عتیقه از استان ایلام شایسته تقدیر شناخته شد.

 

بازیگری مرد

دیپلم افتخار بازیگری مرد به مختار محمدی برای نمایش ردپایی در آسمان از استان کردستان رسید.

 

بازیگری دوم جشنواره به طور مشترک به مالک آبسالان برای نمایش او می آید از استان ایلام و سعید ذبیحی برای نمایش آب از استان  کرمانشاه و همچنین بازیگری سوم مرد به مصطفی کولیوندی برای نمایش همچو حر ریاحی از دهلران اختصاص یافت.

در بخش بازیگری مرد این جشنواره مسعود براهیمی برای نمایش آرایشگاه صلواتی از استان اصفهان بعنوان بازیگر برتر جشنواره شرهانی انتخاب شد.

 

در بخش طرح ایده، پژمان شاهوردی(سیاه وردار) از بروجرد، کژال راسبین(ردپایی در آسمان) از مریوان و آرش نصوری(گمشدگان) از هرسین بعنوان بهترین طرح ایده این جشنواره شناخته شدند.

 

در بخش کارگردانی به ترتیب آقایان پژمان شاهوردی(سیاه وردار) از بروجرد، کژال راسبین(ردپایی در آسمان) از مریوان و

علی چناری(گمشدگان) از هرسین بعنوان کارگردانان برتر جشنواره شرهانی انتخاب شدند.

 

 




نظرات کاربران